tisdag 15 november 2011

Lantstället i Tenhult med massor av "bra att ha saker" =)


Jaha - då har mitt arma hjärta fått ytterligare en anledning att slå dubbla slag igen! Jag har precis upptäckt butiken "Lantstället" i Tenhult som har precis allt som lilla jag kan tänkas behöva....och troligtvis lite mer=) Att butiken ligger i ett charmigt gammalt torp och att priserna känns mer humana än liknande butiker i Jönköping med omnejd gör ju allt ännu bättre!


Missa för allt  i världen inte ett besök. Lantstället finns även på facebook och där lottas det ut godbitar ur sortimentet med jämna mellanrum. Självklart gick jag inte hem tomhänt men fynden får jag visa en annan gång!



/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...