tisdag 24 maj 2011

Mia, Tina och Max på besök!


En ledig tisdag känns verkligen som en lyx ibland. Lediga dagar mitt i veckan är fördelen när man jobbar oregelbundet och ger utrymme till härliga besök! Idag hade jag besök av mina vackra systerdöttrar, Mia och Martina, samt Mias lilla pojk Max. Max gillade verkligen kackelmaffian men höll sig på behörigt avstånd på andra sidan stängslet - förståndig pojk!


Mia och Tina däremot passade på att ge kackelmaffian lite majs - något de är hysteriskt glada i - milt uttryckt;)

Senare på kvällen satt jag och Tina och bollade tankar och idéer kring Tinas tenta. Om gamla moster skapade förvirring eller klarhet återstår att se! Trevligt var det iallafall.

2 kommentarer:

  1. tjena! det va en snygg brud du hade på din sida ;)

    SvaraRadera
  2. tjena! nu var det ju så att det var 2 snygga brudar och 1 mycket vacker liten pojk! Hade jag varit med hade det ju blivit 3 snygga brudar, eller hur=))

    /kram Jenny

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...