onsdag 8 juni 2011

mellan jord och himmel

Efter att ha jobbat i denna värme och sedan sprungit runt i affärer efter badrumslampa är det fantastiskt att komma hem och titta runt efter nyutslagna blommor! 



Nyutslagna blommor på löpande band...





...fullkomligt väller över "stenmuren"...



...och nävan som förra året blev angripen av synnerligen osympatiska larver ser ut att klara sig bra i år. Är så jäkla söt!



...och så en av mina absoluta favoriter - växer och frodas för varje dag...



Himlen igår efter åskan var så attans fin med "pastelliga" färger


Ha en riktigt trevlig kväll!
/Jenny

2 kommentarer:

  1. O den nävan har jag oxå!O kantepetan i massor vi har lika smak på växter tror jag:-)
    Härlig bild på ovädret!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg!!! Jag kommer tillbaka!

    Kram

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...