onsdag 24 augusti 2011

Brödbak och örtspa


Varit och hämtat ut två böcker jag beställt och som bådar gott för framtiden. Vackra bilder, härliga recept och stora mått av inspiration. Eller vad sägs om avokadoinpackning, caipirinhaskrubb och gyllene lockar... eller varför inte Durumbröd & Pain Blanc? Låter inte så illa även om det sistnämnda brödet låter lite smärtsamt... Jag har så ruggigt lätt att beställa böcker som sedan bara blir stående i bokhyllan och samlar damm. Men jag har bestämt mig, dessa SKA användas så jag lär väl återkomma med rapport=)


Wilda Tilda tar det hela med ro...på bästa spaningsläget i bokhyllan i arbetsrummet=) Favoritstället när hon har huset för sig själv.


/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...