torsdag 25 augusti 2011

Det går åtminstone ta in sommaren fortfarande!




Jag brukar tycka det är rätt så okey när höststämningen börjar infinna sig och man kan tända ljus och elda i kakelugnen osv. Men i år känns det inte alls okey... Myspys med ljus kan jag köpa men det känns att hösten har kommit allt för fort och för tidigt. Som tur är finns det ju en hel del blommor kvar i trädgården så att man åtminstone kan plocka in lite av sommarkänslan fortfarande. Det är jag mycket tacksam över!

/Jenny

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om att hösten kom fort i år men till helgen kanske vi kan hoppas på lite sommarvärme.
    Lycka Till med nya jobbet!
    Hälsn Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Ja visst går det för fort nu, men det är varm här idag (Bergslagen) och solen tittar fram. Kanske det blir en sensommardag i alla fall.
    Vilka vackra bilder du har på din vinjett. Den söta katten bland blommorna är ju så söt.
    Hälsningar
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Va kul att du kikade in hos mig. :) Tycker faktiskt att du har himla fina bilder du med! Jag använder en systemkamera, en Canon 50D. Kan inget alls om inställningar och annat utan har allt på automatik. Däremot brukar jag skärpa upp dem lite i photoshop om de inte håller måttet.
    Må så gott!
    Hälsar,
    Anna-Karin

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...