torsdag 11 augusti 2011

Allt och ingenting


Kom idag på den lysande idén att jag ska hänga upp den gamla skopan på högkant och ha den som ljusstake. Jag tror det kan bli ganska charmigt faktiskt!


Jag har även fått för mig att göra badsalt med bla. rosor så nu samsas rosor och kryddor i en salig blandning i torkställningen.


Vitlöken är sedan förra hösten men är helt ok. Snart är det dax att plantera för nästa år.


Brunnen strular fortfarande och vi har hyrt en slampump och håller tummar och tår för att det ska funka. Mycket sand och lera har redan kommit upp så det finns väl hopp om bättring=) Men hur kul är det med ytterligare ett kort på en brunn - Max och Saga är så mycket sötare=)


2 kommentarer:

  1. Jag är också medlem så jag säger grattis till dig! Vad fint du har det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Tackar för gratulationerna och bsd kul att du ville bli förljare. vilken mysig blogg du också.har !
    Hoppas att ni får.ordning på brunnen.

    Ha en fortsätt trevlig kväll och en fin helg !

    Keamar Sirpa

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...