torsdag 25 augusti 2011

Sista dagen på jobbet


Idag var sista dagen på jobbet och jag fick en jättefin blomma av alla kollegor. På måndag börjar nya äventyr och det väcker många känslor. Vemod att lämna det gamla och spänning att påbörja det nya. Men nya utmaningar behövs för lilla mig så det blir nog jättebra!


I tisdags på sista nattpasset fick jag en jättehärlig kruka av Eleonor med bland annat humle....

.

... vilket inte kunde passa bättre då vi håller på att bygga ut örtagården och jag ska gräva ett land som gränsar av. Precis där hade jag tänkt att ha humle på störarna och smultron vid dess fötter. Tänk va bra det kan bli ibland=)


/Jenny

1 kommentar:

  1. Det kommer bli så vackert med humlen runt störarna och smultron därunder...!!!

    Lycka till på nya jobbet! Det blir säkert jättebra :)

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...