måndag 18 juli 2011

Avkopplande bad - tja inte särskilt om sanningen ska fram!


Jaha - då var det dags för det avkopplande badet trodde jag! Egentligen borde jag ha lärt mig vid det här laget att alltid stänga dörren annars är risken mycket stor att någon kissemiss eller vovve  har hunnit parkera sig i badrummet=)

Och mycket riktigt. Idag var det Tindra som passade på och vem har hjärta att slänga ut henne - inte jag i alla fall. Så det avkopplande badet fick sina små avbrott av kattklor som fångade mina smäckra tår varje gång de närmade sig vattenytan. Lite smärtsamt mellan varven kan jag lova, men Tindra såg i alla fall nöjd och glad ut!

Kram på Er!

/Jenny





1 kommentar:

  1. å vad skojigt, klor och tår...Men du, shit alltså du har badkaet jag vill ha, hade ingen aning om att du hade sån bra smak som lyser igenom på alla bilder hemma hos dig!!!

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...