söndag 31 juli 2011

Gränna"fynd" och insynsskydd=)


Som sagt, jag passade ju på att "fynda" lite då vi var i Gränna häromdagen! Jag har ju en liten passion för örter och hittade världen sötaste krona att torka örterna på. Nu hänger troligtvis sista skörden av citrontimjan på tork, sedan ska de få gå i blom som de vill. I vinter tänkte jag att det skulle bli fint att hänga ljushållare på krokarna.



Trots att vi bor på landet känns det skönt att ha lite insynsskydd till badrummet. Jag har väl inte rätta handlaget för det var inte helt enkelt att få dessa på plats utan små bubblor här och där. Det syns som tur är inte från insidan och jag får väl låta bli att titta från utsidan helt enkelt=)


Det som blev över satt jag dit på en cylindervas som jag hade. Det syns inte på bilden men det blev riktigt fint när ljuset är tänt.

Önskar alla en bra söndag!

/Jenny

1 kommentar:

  1. Kan se att mamms & Papps bor ljuvligt!
    Måste vara hur härligt som helst att bege sig dit!
    Vad kul med lite "grännafynd" :)
    En sådan där krona skulle jag också vilja fynda! Lyllo dig :).
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...