torsdag 7 juli 2011

Det nya badrummet - smygpremiär=)

Eftersom badrummet varit en liten följetong tänkte jag visa några bilder av det ännu inte helt färdiga badrummet.


Det nya badrummet står färdigt - skulle man önska - men den viktiga detaljen som vattendragning och avlopp saknas fortfarande!



Hantverkarna vi anlitade för badrummet samordnade allt perfekt med snickare, elektriker, tätskikt och kakling. Precis allt klaffade som det skulle. En stor eloge till Citygolv i Jönköping för detta. Våran bekant, rörmokaren, har dock inte haft tid så nu har badrummet i princip stått färdigt sedan midsommar.... Visst är det ironiskt!


Nåväl - vi sitter ju inte i sjön precis men det ska bli förbannat härligt när allt är klart!


Ha det så bra!

/Jenny

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Men dra mig baklänges...VILKET RESULTAT! Snyggt! Golvet är sååååå pricken över i:et. Snygg inredning!
    Åh vad härligt att ha hantverkare som fixar. Själv ska vi göra jobbet själv. Är ju det här jag säljer och jobbar med. Stursk som man är blir man som en treåring..."kan själv". Tur jag har ändå har ett gäng byggare som lovat support när jag sätter igång.
    Ha det bäst och NJUT ! Kramisar Helena

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...