onsdag 7 september 2011

Ryggläge med nya "Allt om trädgård"


Här intar jag ryggläge och drömmer mig bort

 

Onekligen förefaller det som att Wilda Tilda har liknande planer som mig.... Dagbädden hittade vi på blocket i går och nu är den på plats i pysselrummet.

Även om det är kul med nytt jobb tar det onekligen lite energi. Jag blev därför extra glad när jag kom hem och såg att nya numret av Allt om trädgård kommit. Ett perfekt och legitimt (nåja) skäl att inta ryggläge och drömma sig bort bland alla perfekta trädgårdar och inbilla sig att vår egen trädgård en vacker dag blir lika fin!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är jätteroligt om du har tid att skriva en liten hälsning! Har du ingen egen blogg väljer du anonym i listan nedan. Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...